вівторок, 3 червня 2008 р.

Поради по догляду за песиками

Мене звати Марта, у мене є моя улюблена собачка Керрі, я її дуже люблю.Зараз я вам розкажу як треба доглядати собак. По-перше її треба вигулювати 3 або 4 рази на день,часто собаку купати не можна, бо це для них може зашкодити.Саме головне, не можна давати собачці солодкого, це для них яд. Їсти, їсти, їсти і ще раз їсти, собакам треба давати 3 рази на день їсти,обовязково щось ріденьке.Наприклад, моя собака, не може прожити, якщо не зїсть щось ріденьке.Якщо ви хочете, щоб ваша собака була цілковито здорова, треба раз у 3 місяці водити її до ветеренара. Бажаєте, щоб вона була вихованою? Вчіть її різним трюкам, наприклад: фас, біля мене, голос, сидіти, лежати, встати, танцювати і т.д. Собака - найкращий друг людини, вона вас розуміє.Якщо ви одинокі, заведіть собі друга(собаку).

Виконала учениця 6-б класу школа 77 м.Львів Петровська Марта.

2 коментарі:

Галина Викторовна Белоногина сказав...

Доброго дня, Марто! Як добре, що ти вмієш правильно наглядати за своєю улюбленицею та піклуєшся, щоб її виховати.

Оксана Пасічник сказав...

Мабуть у Керрі є улюблені страви - які?