середу, 28 травня 2008 р.

Кіт Джулія

Джулія є маленькою та дуже лагідною. Тіло у мого котика є дуже-дуже пухнасте. Вона дуже-дуже гарна та мила. Їй 2 рочки. Вона мій найкращий друг. А це віршик, який я склала про Джулію.

Хто в домі живе ?
Кошеня
Як голодне кошеня,
"Няв" тоді воно кричить,
А коли усе в порядку,
То тоді воно мурчить.

Одного разу, коли коли кошеня було само у домі, воно впало у відро і коли я прийшла додому, я думала, що воно втопилося, але коли я його витягла, воно було живе та ціле мокре. За своїми тваринками треба дивитись уважно і слідкувати, щоби з ними не трапилось лиха. За їх життя ми відповідаємо.
Прийма Софійка

1 коментар:

Оксана Пасічник сказав...

Джулія після того випадку, коли вона у відро впала, полюбляє купатись? взагалі котів треба купати, чи вони самі миються?